Pismo malom debilku


Vidi Aco sinko, da ti kažem ja nekoliko stvari, iako sam ubeđen da si čak i u svojoj poremećenosti svestan svega što ću ti reći. Ali moram, jebeš ga, prosto moram. Lekovi skupi, terapije još skuplje, a ja moram negde sebi da dam oduška, pa sve nešto cenim da će ovako biti lakše i tebi i meni. Ti nećeš ni pročitati ovo što ti pišem, a meni će bar delić tereta sa duše da se otkotrlja. I nemoj se iščuđavati što ti se obraćam sa „sinko“ iako sam od tebe stariji samo dve godine. Mnogo je veća ta razlika, bez obzira na to šta pokazuju lična dokumenta, a i to moramo uzeti sa rezervom jer su možda i tebi, kao i tvom dobrom i prepoštenom bati, falsifikovali isprave, pa se ti možda i ne zoveš tako, a i nisi rođen kada svi mislimo da jesi. Jebena je to rabota kada se ceo sistem uroti protiv tebe, i kada svaka džukela zaposlena u bezbednosnim strukturama želi da naudi skromnoj porodici čiji si član. BIA vam falsifikuje dokumenta, APR vam otvara fantomske firme i isplaćuje dividende, žandarmi vas tuku, ministri vas sabotiraju, kumovi vam prete da će vam se osvetiti… Nije ti lako, dobri moj i debilni sinko, baš ti nije lako. Pa ti si lično izbrojao 14 atentata koje si preživeo! Samo te nevolje da su te stizale, pa si već zaslužio da ti Toma Grobar dodeli ordenčinu na zlatnoj lančugi. Jebe te malo što ne možeš da stigneš idola koji je drmao tvojom drugom domovinom tridesetih godina prošlog veka, njegova je paranoja i za tvoju bila štogod! On je izbrojao cela 42 atentata, i sve ih je preživeo, iako je bio – baš kao i ti – okružen izdajnicima i onima koji su mu o glavi radili. Nema veze što je njega onako maleckog mogla da rokne i malo sisatija sobarica, dovoljno je bilo da ga podoji i da ga tako uguši.

Mislim se sad nešto dok pišem, možda su tebi i u Feketiću namerno podmetnuli ono gojazno dete da ga nosiš, da bi ti prosto morao onako filmski i pred TV kamerom da posrneš (boli kamermana uvo, on se šrvćkao helikopterom na račun poreskih obveznika ove zemlje). Možda su računali da ćeš se tom prilikom povrediti i da ćeš tako okončati svoj veličanstveni život, požrtvovano se boreći da spasiš građane zemlje na čijem si trenutno čelu. Nema veze što si ti tom prilikom džukački potcenio ljude iz Gorske službe spasavanja i iz Crvenog krsta, koji su za takve akcije opremljeni i školovani. Važno je bilo da se u javnosti vidi kako si snažan i jak, i kako si kadar stići i uteći, i na strašnom mestu postojati. Sad… jebeš ga… Nisi se baš kao jak pokazao, sjebalo te ono posrtanje, a i navukao si na sebe gnev majki Srbije, koje su te gromoglasno grdile što si na zimu izašao bez kape, ali dao si Srbiji temu za nekoliko dana. I dao si priliku onom novinarskom govnetu što vodi tešku reč na pinku (perfektno se služim pravopisom, i vrlo sam svesno napisao malim slovima i nisam stavljao navodnike) da i taj feketićki slučaj prikaže kao pokušaj državnog udara, i da debilno se cereći kaže kako si ti i u toj teškoj situaciji pokazao koliko si jak i snažan i kako ništa ne cenzurišeš. Malo vas je ofirao vođa tvog Internet tima koji se po Twitteru kurčio kako on može da obriše koji god klip poželi, jer iza sebe ima poslušnu armiju botova koji se hrane tvojim obećanjima o zaposlenju u javnom sektoru. Ali, glupi Srbi i to zaborave.

Nego, da se ja ne rasplinem previše, debilko moj. Da ti ja kažem ono što misli velika većina ljudi sa kojima sam u kontaktu, a budući da sam statističar i da mi brojke onako baš idu od ruke (ne, ne boj se, neću i tebe edukovati, viša je to matematika za tebe), taj uzorak o kome govorim verno predstavlja onih 75% posto građana sa glasačkim pravom koji ti nisu dali svoju podršku da budeš premijer. Znaš, debilko moj napućeni, 75% ti je tri četvrtine. Ako ne možeš ni toliko da dobaciš, objasniću ti ja to na primeru. Da poređaš, kao za paradu u čast Putina, recimo, 100 (sto) ljudi, i da kreneš da se rukuješ sa njima, trojica bi ti pljunuli u facu, a četvrti bi ti rekao „Dobar dan, predsedniče“. Valjda ti je sad jasno da bi do kraja tog reda od samo sto građana Srbije ti bio okupan šlajmom, a da bi te tek svaki četvrti građanin pozdravio. Ne želim da ulazim u spekulacije oko toga koliko se od tih 25% koji su glasali za tebe do sada gorko pokajalo, i koliko bi te njih dodatno pljunulo, ove 3/4 su sasvim dovoljne.

Pitaš se što ti do sada nisam zamerio ništa konkretno, već idem kao kiša oko Kragujevca grobara juniora? Pa to sam pokupio pelcer od tebe, i ti kenjaš po ceo dan sa svih strana, i pričaš prazne priče, daješ lažna obećanja, a nijednu konkretnu stvar – koja je dobra za ovaj narod – nisi uradio. Šta bi sinko sa onim obećanjem da nećeš dirati penzije, da je to jedino što je sigurno? Nemoj se više proseravati o tome kako je to umanjenje minimalno, i kako je to tako moralo. Stegni muda – ako nemaš svoja, pipni po okruženju, neko će već imati – i priznaj: rekao sam, slagao sam, kaznite me! Šta bi sinko sa onim obećanjima za Ikarbusov Mercedes? Prvo jedan datum, pa drugi, pa prođe još nekoliko meseci od tada, a ono kurčić u slamnatom šeširu! Šta bi sinko sa silnim projektima koje si obećavao pa od toga ništa? I nemoj se hvaliti mostom u Zemunu, to je započeto pre tebe, i to su uradili Kinezi, a ne ti i tvoji foteljaši. Ne kiti se tuđim perjem, nemoj baš tolika džukela biti. Što ćutiš o tome da je MMF stavio veto na projekat Beograda na vodi (počeću da volim taj MMF, iako je to zločinačko udruženje nekolicine bankara), jer ti je lični prijatelj šeik pred bankrotom? Ćutiš?

Pitali bi te današnji klinci drugačije: ćutiš pičko, a? Ali ja neću tako da te pitam, ti si samo jedan ozbiljno uznemiren i u razvoju poremećen omladinac, koga treba za tvoje, ali i za dobro nacije, pod hitno staviti na intenzivnu terapiju, ako ne i hospitalizovati. Dokle misliš, sinko, da možeš vladati sejući strah? I koga misliš da možeš još da uplašiš? Evo, ja ti prvi stajem na crtu, meni ne možeš ništa. Ne možeš da mi uzmeš posao, jer ga nemam. Ne možeš ni platu da mi smanjiš, jer je nemam. Ne možeš ni stan da mi oduzmeš, jer ga nemam. Ne možeš ni u zatvor da me strpaš, jer nemaš na osnovu čega, a sve i da nađeš nešto, ne isplati ti se. Skup sam na hrani i održavanju. I šta misliš ti, sinko debilko, koliko je ovakvih kao ja u ovoj nesrećnoj zemlji kojoj obećavaš bolji život već 2014… ups… 2015… opa… ne, ne, sad je aktuelna 2016. godina? Šta misliš koliko je nas koji smo ogorčeni na sve vas koji sedite u vladi i u skupštini (opet namerno mala slova)? I razmišljaš li šta ćete da radite i u koju ćete mišiju rupu da se sakrijete ako se talas nezadovoljstva iz Mađarske preseli i u Srbiju? Jesi video kako se to radi u demokratskoj i evropskoj državi? Ljudi izađu mirno na ulice, ali se sa njih ne povlače dok se protest ne uvaži.

Misli malo o tome, debilko mali, dok još možeš bar malo da koristiš ono što se kod normalnih ljudi mozgom zove. I nemoj posle da kažeš kako ti nisam na vreme rekao. Upozorio sam te kao roditelj, očinski. A i bolje ja da te upozorim, nego tata Šešelj. Od njega će da zvoni u ušima, iako si ga nazvao malim mišem i kukavicom. Badava si sve medije stavio pod kontrolu, pronaći će istina svoj put, baš kao što ga i voda pronađe. Ništa nju ne može zaustaviti.

‘Ajd pa tako, mali moj debilni dečače.

Budi dobar, bar pokušaj da budeš…

11 thoughts on “Pismo malom debilku

  1. Ти си кретен. Прво, зашто пишеш латиницом? Друго, идиоте, да си неки статистичар знао би да није тачно оно што си написао за проценте. Требало би да знаш шта је узорак и како се расподељује. ако је 50% гласало за СНС од 50% изашлих, ти си онако произвољно закључио да је ових осталих 50% против СНС-а и Вучића. Треће, какво је оно просеравање да је Хитлера могла убити сисата собарица, чему служи та глупа изјава? Да ли ти стварно верујеш у то?

    Liked by 1 person

    • Za početak, ja na svom blogu pišem pismom kojim ja hoću, i ono što ja hoću. Drugo, jako mi prijaju komentari poput ovog, jer mi onda postane jasno zbog čega ovaj narod na vlasti ima fašistički režim. Treće, ja sam vrlo egzaktno napisao: za Vučića i njegov režim NIJE glasalo 75% glasačkog tela u Srbiji. To je egzaktan podatak, i nema nikakve proizvoljnosti u njemu. Kako bi oni glasali da su izašli, to me uopšte ne zanima. Četvrto, ko ne ume da razume šta sam hteo da kažem spominjući Hitlera, ne mora da razume ni za sobaricu. Nisu svima nama mentalni kapaciteti isti.

      Sudeći po nevaspitanju i prostakluku iskazanom u pisanju komentara, mogu da zaključim da su pismo debilku počeli da čitaju i aktivisti SNS-a, što mi posebno imponuje. Neka se bar jedan od vas nekoliko hiljada malo edukuje, pa će mi biti izuzetna čast.

      Hvala na vremenu odvojenom da pročitaš ovo pismo, kao i na vremenu da ostaviš komentar.

      Liked by 1 person

    • Rade, zaista te žalim, ali iskreno! To što ne znaš statistiku, pa ti se učini da je 1,7 miliona (od ukupnih 6,8 miliona glasača) većina, mogu i da ti oprostim. Uvlačenje u debelo crevo (ili dupe, latinicom ili ćirilicom, isto je) Aleksandru Vučiću smatram veoma ljigavom rabotom, kojom se zadnje vreme doduše bave ne samo malecke osobe kao ti, nego i ministri, redom! Zaboravljate svi da je vlast prolazna!

      Liked by 1 person

      • Meni je njega žao samo utoliko što je u priličnoj meri ograničenih shvatanja, pa je zaveden, i zbog toga što očigledno nije imao gde da stekne vaspitanje. Ali to nije moj problem, to je nešto sa čime on mora da živi.

        Sviđa mi se

Ostavi komentar

