Siroti mali hrčak


Neki tamo koriste neke tamo medije da vrše najpodlije napade na mene.

 

Ok, postoje mediji koji prenose mišljenja različita od tvojih. I? Šta onda? Što mene ili bilo koga u ovoj državi treba da zanima kako se ti povodom toga osećaš?

 

U tim napadima se ne libe ni napada na moju porodicu!

Ok, postoje mediji koji vrlo rado prenose tekstove smišljene u nekoj od službi bezbednosti – kojima si ti donedavno i formalno koordinirao – i u tim tekstovima se spominje tvoja porodica. I? Što mene ili bilo koga u ovoj državi treba da zanima kako se ti povodom toga osećaš?

 

Mi ćemo svakako pronaći način da se sa tim medijima obračunamo.

 

Toliko o tome da nema cenzure, i da su to zlonamerne priče kojima pokušava da se naruši lik i delo presvetog velikomučenika premijera srpskog.

 

Pun mi je kurac, Aleksandre Vučiću, tebe i tvog prenemaganja. I svestan sam da sam samo jedan od mnogih građana Srbije kojima si se odavno ogadio. Možda Srbi genetski imaju slabo pamćenje, i možda i jesmo nacija sklona idolopoklonstvu, a ti svojim fašistoidnim ponašanjem kod takvih upravo i budiš predorgazmična stanja patološkog straha i odanosti vlasti, ali ja pamtim. Sećam te se dok si kao kuče trčkarao oko Šešelja (i Tome), sećam te se kada si se vozio – ti tako častan i iz poštene radikalne stranke – u kolima koja vam je poklonio pokojni Zoran Šijan, u zamenu za tolerisanje Surčina i automafije (može i Stevo Dragišić da te podseti kako ste dobili prve luksuzne automobile), sećam te se dok si vrištao kako Ćuruvija mora glavom da plati za tekstove koje objavljuje u svojim novinama, sećam te se kako si kao pičkica plakao dok ti je politički otac odlazio u Hag. Nisi uvek bio tako silan, naprotiv. Bio si dečak u telu muškarca i sa srcem zeca. Pogledaj malo video snimke iz svojih političkih početaka, prepun ih je YouTube, ne može baš sve da se cenzuriše i da se skloni.

Narod je gladan, predsedniče Vlade! Gladan, nezaposlen, sistematski uništavan poslednjih 60 godina. Da li misliš da nekoga zaista zanimaju laži o poslu stoleća koji tvoj lični prijatelj šeik planira da obavi u Beogradu na vodi? Zanimaju poltrone koji ti vire iz guzice, jer aplaudirajući sumanutim i budalastim idejama dolaze u poziciju da se ogrebu za mrvicu sa tvog stola. O svemu vodiš računa: o stajlingu, o cenzuri, o fabrikovanju afera, o Feketiću, o Obrenovcu, baš o svemu… Ne vodiš računa o najvažnijem – živimo ispod svake granice siromaštva, nacija kojom tako suvereno i moćno vladaš je gladna i obespravljena. Naći će se neka budala koju će stvarno da zaboli ona stvar i koja će da se spuca nekim avionom ili bar kamionom u zgradu Vlade. Prekini više da nam preko medija poručuješ kako se ti jadan boriš za našu dobrobit, a drugi te napadaju. Pa šta ako te napadaju? Ako nisi bio svestan toga kada si se upustio u bavljenje javnim poslom i borbu za vlast, onda si retardiran, i onda te treba gaziti do koske. Ako si znao, a sad lamentiraš, onda si glup u društvu, i treba terati sprdnju sa tobom. Prestani da se proseravaš, i pokušaj bar jednim dobrim delom da dokažeš da ti je stalo do države kojom upravljaš i do naroda za koji se samo deklarativno boriš. Boriš se ti, velikopaćeniče, za osećaj moći i za izvršenje naloga koje dobijaš od svojih gospodara. Badava se dodvoravaš i Merkelovoj i Putinu, odbaciće te kao upotrebljen prezervativ onog momenta kada im ne budeš bio potreban. Nije njima Srbija zanimljiva jer smo mi bog zna koliko važni, još im je manje zanimljiva zbog tebe i tebi sličnih, oni ljudi rade na ostvarivanju svojih interesa. Onog momenta kada ih ostvare, postaćeš slinac koji će otresti i nastaviti dalje.

Ili ja sve ovo pišem jer sam lud, a ti ćeš i mene takvog povesti u svetlu budućnost?

P.S. Hoćemo li kad bude Beograd na vodi morati da govorimo „Braćo Arapi i sestre Arapkinje“ ili ćemo moći da nastavimo da budemo Srbi?

10 thoughts on “Siroti mali hrčak

  1. Sve to što si naveo je surova stvarnost koje smo mi odavno prestali da budemo svesni. Što je najtužnije od svega spas tražimo u kojekakvim kvazi spasiocima koji nam obećavaju maglu i ostale vremenske nepogode a mi kao da ih željno iščekujemo još od prošlog veka. Tolike ratove i ostale nevolje smo preziveli što neke zemlje neće ni za tri milenijuma, a sa hot lips bez labela ne možemo da izađemo na kraj. Da nije toliko tužno bilo bi smehotresno.
    Inače, sve pohvale za tekst.

    Liked by 1 person

  2. Шта да ти кажем осим да си написао све оно што мислим и радо бих рекла да хоће неко да ме слуша, али неће…
    И наравно да ниси луд што ово пишеш. Сјајан текст

    Liked by 1 person

    • Možda treba ponoviti više puta, i omasoviti ovakav vid komunikacije sa onima koji su umislili da su nedodirljivi i nesmenjivi. Onda će, MOŽDA, i čuti. Neće se, naravno, zamisliti kada čuju prvi put, bahato je to. Ali ako čuju dovoljno puta i sa dovoljno strana, možda i porazmisle o onome što rade.

      Hvala :)

      Liked by 1 person

  3. Verujem da mnogi misle ovo isto, ali samo oni koji imaju hrabrost umeju to i da napišu na ovakav način. I da, u pravu si kad kažeš da bi trebalo da nas je više koji bi pisali o svemu bez dlake na tastaturi i jeziku, ako zatreba. Sjajan i istinit tekst o surovoj stvarnosti u kojoj smo.

    Liked by 1 person

    • I ja verujem da mnogi misle, ali ljudi su postali jako sebični. I niko ne želi da digne glas, svi su u nekom strahu. Nije mi jasno samo od čega strahuju. U svakom slučaju, hvala na komentaru.

      Sviđa mi se

Ostavi komentar

