Tačka pucanja – demoni u meni


Ovaj je tekst toliko dobar da ja prosto moram da ga reblogujem. Još jednom sve čestitke autoru. Iskrene, od srca!

АГИТПРОП

Izlečenje anksioznosti

Svi mi povremeno pucamo, lome nas demoni izazvani uticajima okoline ili „plodnim“radom naših skrivenih mentalnih i emotivnih teškoća koji vučemo kao prtljag ceo život sa sobom. Evo jedan članak koji izvanredno objašnjava u čemu je stvar, i kako da prevaziđemo našu demonologiju, i ostvarimo kvalitetniji život ne samo nama samima, već i svima koji nas okružuju. Godinama nisam našao nešto slično ovome, iako sam pročitao gomilu knjiga i pričao sa raznim ljudima o svemu tome – smislu života pogotovo.

Ja znam da je anksiozna osoba nervozna i da često nema strpljenja da pročita članak u novinama, a kamoli nešto duže. Međutim, siguran sam da za vas predstojeći članak neće biti problem da ga pročitate celog, jer se radi upravo o vama i vašem izlečenju.

Možda „izlečenje“ baš i nije najbolji termin za ovako nešto, jer niko od vas nije bolestan, u pitanju je samo poremećaj (a poremećaj se može ispraviti)…

View original post 895 more words

Ostavi komentar

